.•*.•*.•*حدیث عشق*•.*•.*•.

آه ای سفر کرده چه می توان گفت وقتی قلب من از جنس آیینه است و دستهای سرد تو خالی از عشق

.•*.•*.•*حدیث عشق*•.*•.*•.

آه ای سفر کرده چه می توان گفت وقتی قلب من از جنس آیینه است و دستهای سرد تو خالی از عشق

دوستت دارم

یکی را دوست می دارم ولی افسوس که او هرگز نمی داند

نگاهش می کنم شاید از نگاهم بخواند که او را دوست می دارم

ولی افسوس که او هرگز نگاهم را نمی خواند

به برگ گل نوشتم که او را دوست می دارم

ولی افسوس او برگ گل را به زلف کودکی آویخت تا او را بخنداند

به مهتاب گفتم ای مهتاب

سر راهت به کوی او سلام من رسان و گوی که او را دوست می دارم

ولی افسوس یکی ابر سیه آمد زروی ماه تابان را بپوشانید

صبا را دیدم و گفتم صبا دستم به دامانت

بگو از من به دلدارم که او را دوست می دارم

ولی افسوس زابر تیره برقی جست وقاصد را میان راه سوزاند

کنون وا مانده از هر جا دگر با خود کنم نجوا

یکی را دوست می دارم ولی افسوس که او هرگز نمی داند...

نظرات 3 + ارسال نظر
مجموعه آثار استاد سیاوش قمیشی سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:34 ب.ظ

با سلام.
ما مجموعه ای کامل از آثار استاد سیاوش قمیشی تهیه کردیم. این مجموعه شامل بخش هایی با عنوان های:

1- آلبوم ها
2- مصاحبه ها
3- کنسرت ها
4- زندگی نامه
5- متن ترانه ها
6- موزیک ویدئو ها
7- آثار کمیاب
8- پوستر ها
9- جلد آلبوم ها
10- عکس ها

بر هر طرفدار سیاوش قمیشی واجب است که این آرشیو کامل را داشته باشد تا ثابت کند طرفدار واقعی سیاوش قمیشی است.
دوست عزیز ما این مجموعه را نصف قیمت دیگر سایت ها و بدون هزینه پست برای فروش قرار دادیم.
برای دیدن اطلاعات بیشتر و خرید مجموعه به آدرس زیر مراجعه کنید:
http://www.chaloosct.com/post/242
(برای کسانی که توان خرید مجموعه را ندارند و مبلغ اعلام شده برایشان زیاد است، برنامه ای خاص در نظر گرفتیم که به زودی اعلام می کنیم)

با تشکر از شما

دروازه دات کام سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:38 ب.ظ

سلام دوست گرامی
سایت دروازه آماده تبادل لینک با شما است . و مبلغ 15000 تومان برای دوستانیکه اقدام به تبادل لینک میکنند به عنوان هدیه در نظر گرفته است .
برای بهره برداری از این امکان پس از ثبت نام در سایت ، و قرار دادن لینک سایت دروازه ، طی ایمیلی به admin@darvazeh.com مشخصات خود و آدرس سایت یا بلاگتان را ارسال کنید .
موفقیت شما اعتبار ماست .

دوست سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:54 ق.ظ

سلام [گل]
دست مریزاد و خداقوت...
ما در http://7khatha.com هستیم. حتما سر بزنین. امکانات جالبی داره. چت روم صوتی تصویری قوی و انجمن هم داره . هر یوزر میتونه صفحه شخصی (شبیه به 360 ) داشته باشه و کلی امکانات دیگه که ارزش امتحان کردن رو داره دوست من.

[گل] به امید دیدار[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد