.•*.•*.•*حدیث عشق*•.*•.*•.

آه ای سفر کرده چه می توان گفت وقتی قلب من از جنس آیینه است و دستهای سرد تو خالی از عشق

.•*.•*.•*حدیث عشق*•.*•.*•.

آه ای سفر کرده چه می توان گفت وقتی قلب من از جنس آیینه است و دستهای سرد تو خالی از عشق

سوت قطار.........

امروزم رسید٬ اما پیاده نشدی

من موندم و سوت قطار٬ چه انتظار بیخودی

سوتِ قطار بهم می گه ٬تو دیگه هرگز نمی یای

من بیخودی منتظرم ٬ تو اصلا عاشق نمی خوای

مسافرم! تو نمی یای ٬ من که اینو خوب می دونم

اما به احترام عشق ٬ چشم انتظارت می مونم

شاید ندونی که دلم چه بی قراری می کنه

به این و اون می گه می یای ٬ آبروداری می کنه

من اگه دوست نداشتمت ٬ منتظرت نمی شدم

همش به فکرت نبودم٬ کمی بودم فکر خودم

مسافرم!...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد