.•*.•*.•*حدیث عشق*•.*•.*•.

آه ای سفر کرده چه می توان گفت وقتی قلب من از جنس آیینه است و دستهای سرد تو خالی از عشق

.•*.•*.•*حدیث عشق*•.*•.*•.

آه ای سفر کرده چه می توان گفت وقتی قلب من از جنس آیینه است و دستهای سرد تو خالی از عشق

دوست داشتن

اگه یه روزی دیدی کسی بر گشت و نگاه کرد بدون براش مهمی اگه یه وقت خندیدی و کسی نگات کرد بدون براش قشنگی اگه یه وقت گریه کردی کسی برات اشک ریخت بدون براش عزیزی اگه یه روز افتادی و با عجله اومد دستت رو گرفت بدون دوست داره

وفا

   به غم گفتم برو گفت آشنایم

     هر آن که از کنج این خلوت سرآیم


          به دل گفتم از عشقش بپرهیز تپید و گفت:
     

     من اهل وفایم

خوب من نمی خواستم وارد عرصه سیاست بشم چون سیایت دورغ هست اما با توهین به مقدساتم دیگه منم دیگه باید بیام وسط میدان دوباره مثل سال 61 هجری در روز عاشورا به سوت زدن و شادی پرداختن دیگه نمی توان ساکت بود وگرنه ما هم مثل کوفیان تا ابد لعنت می شویم لعنت روزگاران بعد ما مثل منافقان که چند سال پیش همین کارها رو می کردند من به این چیز ها که می گفتند یزیدیان و امام حسین حق و باطل مسخره می کردم تا اینکه امروز اینا رو دیدم که یقین پیدا کردم داره نبرد بین اسلام و اسلام ستیزان هست با درود به اسلام و شیعه و ایران اسلامی من کوروش کبیر نسل امروزم

شما هنوز می خواهید فکر کنید یا بگید به تخمم به من ربطی نداره بسه

اگر مسلمونی باید برخیزی مثل روزی که حسین و 72 نفر یار به دفاع برخواستند

ایران شده کوفه و فقط تعداد معدودی بلند شدن وا غیرتا

جمهوری ایرانی هیچ گلی به سر نمی زنه بلکه ایران رو اوضاعش رو بدتر می کنه دوستانم بدانید بدانید ایران به خاطر داشتن خدای یکتا و اطاعت از دستوراتش بزرگ کرد و

بر قدرتش می افزاید آیا وصیت نامه کوروش رو نخوانده اید ایران آیا کوروش فقط اجسادش در ایران اکنون هست نه عزیزانم ایران قدیم تا فلسطین بود و تا خوارزمشاه یعنی تا اونجا

اگر هستند جر کشور ما یا نه مال ایران هستند ایران و این جمهوری ایرانی خواها کافر هستند وگرنه به مقدسات توهین نمی کردند چون اسما الهی رو که کنار اسما اهل بیت بوده رو پاره کردند شیعه ها بپا خیزید نه باید بگم مسلمون ها بپا خیزید ایران رو نجات بدید نه باید بگم ایرانیان که به کوروش و ایرانی بودنتون افتخار می کنید به پا خزید و ایران رو از دست گرگ صفتان اسلام نما و ایران نما نجات بدید ایران در حال نابودی هست ایران داره ویران می شود کوروش چرا خفته ای فرزندانت چی ها می کنند فرزندانت دست بر برادر و هم وطن خود کشیده اند کوروش آیا زرتشت نگفت با هم اتحاد داشته باشید و قکر کنید چی شد کوروش منم یکی از سربازان امروزیت دارم می نویسم که روحت آروم بگیره تا سربازانی مثل من هستند ایران ایران اسلامی می مونـــــــــــــــــه زنده باد ایران جاوید زنده باید ایران اسلامی زنده باید ایران یکتا پرست زنده باد هواداران حق

خوب نکته مونده ایران اسلامی از دور تا الان نگاه کنید آیا فردوسی از علی نگفت آیا زن امام حسین دختر پادشاه ساسانی ایرانی نبود آیا بچه های که یک رگ ریشه های آنها به ایران بر می گشت کشته نشد پس چرا پس بدانید آنها به فکر ایران هستن که ویران کنند پس باید ایران ایرانی بشه یعنی ایران خر تو خری بی دینی اون وقت می بینی باید به خاطر

یک لفمه استخوان جلوی کسانی که در پشت پرده هسند دم تکان بدیم من نمی خواهم یعنی ایرانی نمی خواهد پس مبارزه می کنم مبارزه

زمان ها دوباره داره تکرار می شود مثل کسی که گوسفندی رو می کشه و می خوره اما وقتی همون فرد می میره می گذارند تو قبر و بعد کود می شوند و گیاهان از آن استفاده می کنند و گوسفندان دوباره از آن می خورند این حرف من صدق کلام است هیچ شکی در آن نیست پس بپاخیزد که من برخاستم چه با شما چه بی شما من کار خودم رو می کنم هر کس دوست داره کمک کنه همین متن رو تو نظرات همه وبلاگ ها بگذاره دوست دار شما کوروش نسل امروز(عزی سابق)

------------------------------------------------------------

کوروش کبیر نسل امروز(عزی سابق)

کوروش کبیر نسل امروز(عزی سابق)

www.group-ogpw.blogfa.com