.•*.•*.•*حدیث عشق*•.*•.*•.

آه ای سفر کرده چه می توان گفت وقتی قلب من از جنس آیینه است و دستهای سرد تو خالی از عشق

.•*.•*.•*حدیث عشق*•.*•.*•.

آه ای سفر کرده چه می توان گفت وقتی قلب من از جنس آیینه است و دستهای سرد تو خالی از عشق

میان تاریکی

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comمیان تاریکی ترا صدا کردم

سکوت بود و نسیم که پرده را میبردبهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comدر آسمان ملول ستاره ای می سوخت

ستاره ای می رفت ستاره ای می مردبهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comترا صدا کردم ترا صدا کردم

تمام هستی من بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comچو یک پیاله ی شیر میان دستم بود

نگاه آبی ماه به شیشه ها می خوردبهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comترانه ای غمناک چو دود بر می خاست

ز شهر زنجره ها چون دود می لغزیدبهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comتمام شب آنجا میان سینه ی من

کسی ز نومیدی نفس نفس می زدبهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comکسی به پا می خاست کسی ترا می خواست

دو دست سرد او را دوباره پس می زدبهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comتمام شب آنجا ز شاخه های سیاه

غمی فرو می ریخت کسی ترا می خواندبهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comهوا چو آواری به روی او می ریخت

درخت کوچک من به باد عاشق بود بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comبه باد بی سامان

کجاست باد ؟؟؟کجاست باد؟؟؟؟؟بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

 

                                                       «فروغ فرخ زاد»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد