.•*.•*.•*حدیث عشق*•.*•.*•.

آه ای سفر کرده چه می توان گفت وقتی قلب من از جنس آیینه است و دستهای سرد تو خالی از عشق

.•*.•*.•*حدیث عشق*•.*•.*•.

آه ای سفر کرده چه می توان گفت وقتی قلب من از جنس آیینه است و دستهای سرد تو خالی از عشق

انتظار

اشکهایم را باضرب آهنگ ساعت میریزم و درچهارچوب نامحدود درانتظارنشسته ام


 وچیزی را زمزمه می کنم.

گلهای احساسم  همیشه با اشک چشـ ـ ـمانم شاداب اند زیرا تو باغبان مهربانشان هستی...

صدایت را که می شنوم تمام غصه هایم ازیادم میرود...

من هنوز نیـــازمند آغوش گــ ـ ـرمت هستم...

امشب بدون تو ثانیه هایم نمی گذرد..

همان ثانیه های زیبایی که داشتیم...همان خاطرات قدیم..

که آنهارا آبپاشی می کنم تا ازیادم نـــــــروند...

باتو می آیم..جایی که فقط آغوش گرمت باشد...جایی که بتوانم عطش دیدنت را بابغض گلــویم ساکت کنم.

شاید اگرثانیه ای ازکنارم بروی اسیرشهرغم شوم...میخواهم تا ابد درکنارم باشی تابودنت برای همیشه برباور اندیشه ام باشد...

نمی توانم پای مهتاب تراه انتظاربخوانم..زیرا ترانه میشود بغض گلــــویم..رویای باران برای ماست..

تورادوست دارم تا آخرین نفس..

 

تصاویر زیباساز وبلاگ vrbf

 

خسته شدم

اون حلقه که تو دستته ،
طناب اعدام منه
ستاره ی غرق به خون
تو سفره ی شام منه
تو اون جا غرق زندگی ،
من این جا غرق مردنم
مثل یه دیوونه دارم اشک
می ریزم ، جون می کنم

با تو هستم

باتو هستم
اگر روزی دانسته یا ندانسته به احساس من خندیدی


ویا از روی خود خواهی فقط خود را پسندیدی


اگر من مهربان بودم و تو نامهربان بودی


برای دیگران سبز و برای من خزان بودی


گناهت را نمی بخشم

بی وفا

سلام ای بی وفا،ای بی ترحم

سلام ای خنجر حرفای مردم


سلام ای آشنا با رنگ خونم


سلام ای دشمن زیبای جونم


بازم نامه میدم با سطر قرمز


آخه این بارنوشته شده من باتو هرگز


نمی خوام حالتو حتی بدونم


تعجب می کنی آره همونم


همونی که زمونی قلبشو باخت


همون که از تو یک بت،یک خدا ساخت


همونی که برات هر لحظه می مرد


که ذکرنامتو بی جون نمی برد


همونم که می گفتم نازنینم


بمیرم اما اشکاتو نبینم


همون که دست تو،مهر لباش بود


اگه زانو نمی زد غم باهاش بود


حالام آروم نشستم روی زانوم


ولی دیگه گذشت اون حرفا ،

عجب می کنی آره عجیبه


می خوام دورشم ازت خیلی غریبه


خیال کردی همیشه زیر پاتم؟


با این نامردمیت بازم باهاتم؟


برات کافی نبود حتی جوونیم


تموم شد آره گم شد مهربونیم


دیگه هرچی کشیدم بسه ...


نمی بینیم همو این خوبه،بهتر


دیگه بسه برام هرچی کشیدم


فریبی بود که من از تو ندیدم


دروغی هست نگفته مونده باشه؟


کسی هست تو خیال تو نباشه؟


عجب حتی دریغ از یک محبت


دریغ از یک سر سوزن صداقت


دریغ از یک نگاه عاشقونه


دریغ از یک نگاه بی بهونه


نه نفرینت چرا،این رسم ما نیست


اگرچه این چیزا در شما نیست


گل بیتا چرا اخمات تو هم شد؟


چیه توهین به ذات محترم شد؟


دیگه کوتاه کنم بایک خداحافظ


که عشق ما رسید به سد هرگز
 

میان تاریکی

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comمیان تاریکی ترا صدا کردم

سکوت بود و نسیم که پرده را میبردبهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comدر آسمان ملول ستاره ای می سوخت

ستاره ای می رفت ستاره ای می مردبهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comترا صدا کردم ترا صدا کردم

تمام هستی من بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comچو یک پیاله ی شیر میان دستم بود

نگاه آبی ماه به شیشه ها می خوردبهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comترانه ای غمناک چو دود بر می خاست

ز شهر زنجره ها چون دود می لغزیدبهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comتمام شب آنجا میان سینه ی من

کسی ز نومیدی نفس نفس می زدبهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comکسی به پا می خاست کسی ترا می خواست

دو دست سرد او را دوباره پس می زدبهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comتمام شب آنجا ز شاخه های سیاه

غمی فرو می ریخت کسی ترا می خواندبهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comهوا چو آواری به روی او می ریخت

درخت کوچک من به باد عاشق بود بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comبه باد بی سامان

کجاست باد ؟؟؟کجاست باد؟؟؟؟؟بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

 

                                                       «فروغ فرخ زاد»

چه زیباست...

               

 چه تلخ و غم انگیز است دور از تو بودن و برای تو گریستن

و برای تو ماندن... به پای تو بودن... و به عشق تو سوختن  

ای کاش می دانستی بدون تو مرگ گواراترین زندگیست

... !

بدون تو و به دور از دستهای مهربانت زندگی چه تلخ و ناشکیباست

چه زیباست بخاطر تو زیستن

... ! ...

ثانیه ها را با تو نفس کشیدن ... زندگی را برای تو خواستن

چه زیباست عاشقانه ها را برای تو سرودن

... ! ... !

بدون تو چه محال و نا ممکن است زندگی

چه زیباست بیقراری برای لحظه ی آمدن و بوئیدنت

برای با تو بودن و با تو ماندن ... برای با هم یکی شدن

کاش به باور این همه صداقت و یکرنگی می رسیدی

ای کاش می دانستی مرز خواستن کجاست

... ! ... ! ... ! ! ...!!!

و ای کاش می دیدی قلبی را که فقط برای تو می تپد

 

 

ساده میگویم...

ساده می گویم عزیزم دل بریدن ساده نیست
چشمهای مهربانت را ندیدن ساده نیست

از زمان رفتنت خورشید را گم کرده ام
ناله های ابر را هر شب شنیدن ساده نیست

به خاطر روی زیبای تو بود
که نگاهم به روی هیچ کس خیره نماند
به خاطر دستان پر مهر و گرم تو بود
که دست هیچ کس را در هم نفشردم
به خاطر حرفهای عاشقانه تو بود
که حرفهای هیچ کس را باورنداشتم
به خاطر دل پاک تو بود
که پاکی باران را درک نکردم
به خاطر عشق بی ریای تو بود
که عشق هیچ کس را بی ریا ندانستم
به خاطر صدای دلنشین تو بود
که حتی صدای هزار نی روی دلم ننشست
و به خاطر خود تو بود
فقط به خاطر تو...